Fotballhelg midt på vinteren

Fotballhelg midt på vinteren

I helga har det vært BDO Kampdag 2 i Abrahallen. 260 fotballspillere har igjennom lørdag og søndag spilt kamper og koset seg. Nidelv har vært godt representert med trenere og spillere disse dagene.




Det jeg så der ute var Nidelvjakker med trenere i og spente spillere, god stemning og mange veldig ivrige og lovende spillere. Trenere og lagledere snakker med andre og lærer sikker noe, samt lærer bort noe. Nidelv vises og det er bra.
Klarer vi å bidra til at flest mulig av disse spillerne og medspillerne er med lengst mulig så løser vi oppdraget vårt, det tror jeg vi skal klare. Trenere og lagledere skal vi også ta vare på, det jobbes godt og mange timer går med til dette.
Jeg tok turen ut i egenskap av å være Sporslig leder, fordi jeg ønsker være tilstede, og fordi jeg tror det er viktig at Nidelv IL vises. Søndag ble det skitur på meg, men jeg har heldigvis fått snakket med representanter som var der, og det har gått bra da også.

Med vennlig hilsen
Geir Kristian Ronland

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Akta tvåan - Trøndelag

OneTeam Nidelv IL fotball